Regulamin Forum

Przeczytaj zanim się zarejestrujesz
Awatar użytkownika
Asida Turawa
Moderator
Posty: 1271
Rejestracja: śr maja 04, 2011 10:47 pm
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Regulamin Forum

Postautor: Asida Turawa » śr maja 25, 2011 10:37 pm

Regulamin Forum Akademii Fotografii Ślubnej

1. Akademia Fotografii Ślubnej jest prywatnym forum dyskusyjnym, którego właścicielem jest F.U. Pięknografia. Nie jest placówką edukacji, nazwa "Akademia Fotografii Ślubnej" jest nazwą własną Forum.

2. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników od chwili rejestracji na Forum Akademii Fotografii Ślubnej (zwany dalej Forum).

3. Dostęp do Forum jest darmowy.

4. W celu otrzymania pełnego dostępu do Forum po dokonaniu rejestracji należy napisać post powitalny w specjalnie do tego przeznaczonym dziale.

5. Na Forum obowiązuje kulturalne zachowanie. Zabrania się zamieszczania treści powszechnie uważanych za obraźliwe, wulgarne, niezgodne z prawem, erotyczne/pornograficzne, zachęcające do nienawiści, zawierające groźby i td. Wszyscy użytkownicy powinni dbać o przyjazną atmosferę na Forum, unikać bezpodstawnej krytyki, wyśmiewania się z innych użytkowników, ich pracy, wiedzy i umiejętności fotograficznych. Użytkownicy nie stosujący się do tych zasad otrzymają upomnienie.

6. Zamieszczenie na forum oraz w innych miejscach AFS (np: facebook) reklamy bez zgody administratora w nieprzeznaczonych do tego działach jest płatne. Koszt reklamy wynosi 200 zł netto za każde rozpoczęte 24 godziny.

7. Posty na Forum należy zamieszczać w odpowiednich działach.

8. Tematom należy nadawać tytuły odpowiadające ich treści.

9. W przypadku naruszenia powyższych zasad bądź z innego powodu Administratorzy oraz Moderatorzy mają prawo do usunięcia, zamknięcia bądź zmiany każdego wątku w dowolnej chwili.

10. Decyzje w sprawie wyglądu, funkcjonalności i rozwoju Forum oraz decyzje dotyczące wyników części konkursów prowadzonych w ramach Forum podejmowane są przez administratorów i nie mogą być tematem dyskusji na Forum.

11. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Każdorazowo użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach poprzez zamieszczenie posta w dziale Regulamin.

12. Użytkownicy przyjmują do wiadomości i akceptują fakt, że treści zamieszczone przez nich na Forum mogą być wykorzystywane w celach związanych z działalnością Forum, m. in. w celach promocji, reklamy i td.

13. Zgłoszenie zdjęcia do konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem o posiadanych przez użytkownika prawach autorskich oraz prawach do rozpowszechnienia wizerunku przedstawionych na zdjęciu osób. Właściciele oraz administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich oraz praw do rozpowszechnienia wizerunku przez użytkowników.

14. Treści sprzeczne z niniejszym Regulaminem bądź innymi obowiązującymi zasadami i prawami będą moderowane/usuwane z Forum, a ich autor może zostać upomniany lub ukarany. Trzy upomnienia skutkują trwałym usunięciem użytkownika z Forum.
Awatar użytkownika
Asida Turawa
Moderator
Posty: 1271
Rejestracja: śr maja 04, 2011 10:47 pm
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Re: Regulamin Forum

Postautor: Asida Turawa » sob lip 02, 2011 2:39 pm

Zapraszam do zapoznania się zmianami w treści regulaminu dotyczącymi zamieszczania linków w podpisie oraz pozyskiwania zleceń.
Awatar użytkownika
Asida Turawa
Moderator
Posty: 1271
Rejestracja: śr maja 04, 2011 10:47 pm
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Re: Regulamin Forum

Postautor: Asida Turawa » czw lis 24, 2011 2:31 am

Zapraszam do zapoznania się ze zmianami regulaminu dotyczącymi zachowania na Forum, zamieszczania reklam na Forum oraz praw autorskich.
Zmiany dotyczą punktów 5, 6 oraz 13..

tanie meble kuchenne warszawa

Wróć do „Regulamin forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości