Basia-dolnośląskie

Dla wszystkich którzy oferują swoje usługi jako Second Shooter lub szukają Second Shooter-ów
Awatar użytkownika
bebe69
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 07, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Polanica-Zdrój
Kontaktowanie:

Basia-dolnośląskie

Postautor: bebe69 » czw gru 01, 2011 11:26 am

Witam,
Jestem początkująca, ale zamierzam spróbować swoich sił w fotografii ślubnej i nie tylko. Póki co efekty moich prób widać w galegii facebooka ;) : http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 916&type=1,
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 916&type=1.
Zdjęcia do tej pory wykonywałam canonem 400D, ale postanowiłam zrobić w życiu poważny krok naprzód, załatwiam właśnie dotację z unii i od marca będę dysponować canonen 5d markII oraz obiektywami: 70-200 f/2.8, 16-35 f/2.8, 24-70 f/2.8, 50 f/1.4, 85 f/1.8, 35 f/2. Lampy i inne też będą:)
W związku z tym bardzo mi zależy na zdobyciu porządnego doświadczenia, ponieważ wiem, że chciałabym to robić w życiu.
Bardzo proszę o informację, jeżeli ktoś chciałby mieć mnie za pomocnika i drugiego fotografa na swoim zleceniu. Dojadę gdzie trzeba ;)
Jestem też ciekawa opinii dotyczącej zdjęć... Galeria powstawała zaledwie pół roku , więc myślę że obrałam niezłe tempo :)
Pozdrawiam,
Basia Bulanda
Awatar użytkownika
bebe69
Posty: 65
Rejestracja: pn lis 07, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Polanica-Zdrój
Kontaktowanie:

:)

Postautor: bebe69 » czw sty 26, 2012 10:57 am

To znowu ja ;)
Potrzebuję pilnie zdjęć ślubnych:D
Jeżeli ktoś mógłby mnie zabrać ze sobą na ślub już w marcu lub kwietniu - proszę o wiadomość...
Pomóżcie nowej koleżance tak jak być może kiedyś wcześniej ktoś Wam pomógł ;)

mój tel: 723 559 635
mail: bulandabasia@gmail.com
no i facebook ;]

Ktoś coś wie - piszcie!

Z góry dzięki ;)
Awatar użytkownika
Zbigniew Swiderski
Posty: 251
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 12:29 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Basia-dolnośląskie

Postautor: Zbigniew Swiderski » czw sty 26, 2012 1:00 pm